dijous, d’abril 09, 2009

Per què les formigues s'enfilen per les parets sense caure?


No ho sé.

11 comentaris:

jaka ha dit...

:D

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

I, a més, quan cauen ja ho poden fer de l'altura que sigui que mai no es fan mal. Ara sempre obeint la reina és d'allò més estúpid del món, si no fos per això serien collonudes.

Quico Ventalló ha dit...

Jaka, 0.o

Quico Ventalló ha dit...

Jordi, això que dius és veritat, quan cauen no es fan mai mal (són com el Messi) i tampoc criden ni es queixen...o com a mínim jo no les he sentit mai.
I això de la reina no ho solucionaran fins que instaurin un gobierno obrero y campesino adherit a la IV Internacional.

Miquel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Miquel ha dit...

Les formigues, en certa manera una organització en forma de comunisme misògin instintiu que ha resultat força eficient per a elles.

Quico Ventalló ha dit...

Miquel, les formigues són misògenes?, però si tenen reina,no?. El que no sé és si hi ha un rei consort, una mena de princep d'Edimburg, o la reina s'ho monta amb el primer formigo que passa...però no sé, perquè em sembla que les formigues reines són una mena de bacones bastant poc transportables i també ignoro els gustos dels formigos, per tant, no sé si pot ser que els formigos, en el cas que els hi hagradin bacones, se la cepillin i abusin d'ella sense el seu consentiment...investigaré.

Miquel ha dit...

Les formigues treballen incansablement i els formigos descansen i l'única feina és aparellar-se amb la reina. Ho he comentat més que res perquè sempre m'ha resultat interessant la manera en que s'organitzen aquestes comunitats d'insectes, com les formigues (i els formigos) o les abelles.

Quico Ventalló ha dit...

Té Miquel, et passo més experiències meves amb les formigues:
http://tristanydepinos.blogspot.com/2006/04/dues-formigues-caminaven-sobre.html

http://tristanydepinos.blogspot.com/2005/04/el-meu-formiguer-i-jo-petit-alegat-en.html

Miquel ha dit...

Gràcies pels links.

Jo llavors encara no em movia per la Catosfera del Senyor.

Quico Ventalló ha dit...

Clar, ets un criaju :) (dit en plan simpàtic)
Passa però, que de la gent d'aquells temps en quedem pocs, molts han desaparegut i és una llàstima. Era un nucli més reduït i més inter-relacionat. Però no passa res, ha vingut gent nova, has vingut tu. i "han florit els lilàs" (això és una cançó de la Teresa Rebull que hi quedava bé per acabar) :)